Re: [WINNT] System nie widzi dysku Toshiba External

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi dysku Toshiba External
From: PureNick <ibozaur@tlen.pl>
Date: Thu, 25 Aug 2022 11:45:23 +0200
W dniu 24.08.2022 o 19:27, Animka pisze:
W dniu 2022-08-24 o 18:14, ansajawruk@polbox.com pisze:

Podrzucam Ci linki do zrzutów i zerknij z łaski swojej.
Ten dysk chyba stracił partycje (miał dwie).

W Rejestrze

https://zapodaj.net/c7f4c88319f59.jpg.html

W Menadżerze Urządzeń

https://zapodaj.net/f4a1276dbcd71.jpg.html

No to pozostaje sprawdzenie, co na temat tego dysku mówi
CrystaldiskInfo oraz DMDE, może dysk ma uszkodzony boot sector lub
tablicę partycji? Można go jeszcze spróbować manualnie podmontować za
pomocą mountvol.
https://www.windowscentral.com/how-mount-drive-windows-10
Ale najpierw CrystaldikInfo i DMDE.

Nie umiem podmontować.
Wywaliłam jakiś m-c temu z Mounted Devices (rejestr) wpisy ze znakami zapytania. Pewnie to dotyczyło partycji na tym dysku. Gdyby on zechciał mieć jakąś litere dysku to byłoby łatwiej.
Ten program to do Windows 10 który zainstalowałam jakiś czas temu i go
wywaliłam. Wróciłam do W.8.1.
Poszukam tego programu dla 8.1.

Rzadko kogoś oceniam, ale tym razem nie wytrzymuję:
Oto przykład dyletantki z niebezpiecznymi natręctwami,
która w dodatku wymachuje siekierą o obluzowanym ostrzu...

Howgh!