Re: [WINNT] System nie widzi dysku Toshiba External

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] System nie widzi dysku Toshiba External
From: ansajawruk@polbox.com
Date: Tue, 23 Aug 2022 09:52:36 +0200
Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 23 Aug 2022 01:30:29 +0200
 doszła do mnie wiadomość  <te14a3$1tba$1@gioia.aioe.org>
 od Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>  :

>W Mounted devices nie podobały mi sie te znaki zapytania i połowę wpisów
>usunęłam. Pewnie usunęłam coś dot tego dysku, który działa, ale go nie
>widać. Jak usunę to co zalecił Palusiński to pewnie usunęła by mi sie
>partycja D  na dysku w komputerze.

Zepsułaś z własneuj woli, teraz pozostaje tylko UsbOblivion i
DriveCleanup od Uve Siebera, o ile to coś da po twoim grzebaniu, ale
moim zdaniem zadziała(wywali wszystkie wpisy, windows je
zainicjalizuje na nowo):
https://sourceforge.net/projects/usboblivion/
https://www.uwe-sieber.de/files/DriveCleanup.zip
Szwambuł Trantiputl