Re: [WINNT] Aplikacje domyślne

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Aplikacje domyślne
From: ansajawruk@polbox.com
Date: Fri, 26 Nov 2021 20:58:00 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 26 Nov 2021 18:07:53 +0100
 doszła do mnie wiadomość <5mteb0l68l9v$.1vgo3b04sxnxk.dlg@40tude.net>
od Collie <pisz.na@berdyczow.pl>  :

>Nic to, bo jak pisał Poeta, iż choćby przyszło tysiąc atletów
>i każdy zjadłby tysiąc kotletów, i każdy nie wiem jak się wytężał,
>to... to biologii nie udźwigną, taki to ciężar. Gdyby płeć
>determinowana była u człowieka przez mózg a nie przez chromosomy,
>to ludzkość by już dawno wymarła. A trwa, dzięki Bogu, czyli dzięki
>chromosomom, którym czasem coś się popierdoli, ale nie ustanawia
>to biologicznej normy. I dzięki Bogu, chciałoby się znowu powiedzieć.

Gdyby to było takie proste...
Wiele innych czynników podaje Wikipedia, ale zaraz, ona jest lewacka,
więc do dupy.
Fajny film wczoraj widziałem:
https://www.youtube.com/watch?v=tmvH9Ou54F4
ale nie, to też lewak.
Oczywiście wszystkiego nie wiemy, faktem jest, że faceta mogą
podniecać seksualnie inni faceci, a kobiety odpychać, kobietę mogą
podniecać seksualnie inne kobiety, a mężczyźni odpychać, istnieją
osobniki naszego gatunku, których seksualnie podniecają obie płcie,
istnieją osobniki naszego gatunku, którzy woleliby inne organy
rozrodcze od tych, które posiadają, do tej pory wiemy, że wyuczyć się
tego z własnej woli nie można.
Co do przetrwania ludzkości - nie martw się, >90% osobników naszego
gatunku seksi się odpowiednio, to jest kanalizacja prawdziwie męska z
prawdziwie żeńską, z tego zaś powstają ładne bobaski uwielbiane przez
naszych oszołomów religijnych(tak przynajmniej twierdzą).
Amen.

--
Szwambuł Trantiputl, Aieon Wrszc & Etaoin Shrdlu
Inter stercus/faeces et urinam nascimur