Re: [WINNT] Aplikacje domyślne

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Aplikacje domyślne
From: Collie <pisz.na@berdyczow.pl>
Date: Fri, 26 Nov 2021 18:07:53 +0100
W piątek, 26.11.2021 o 14:22, ansajawruk@polbox.com napisał:

> Sporo uprościłem, jednak to fakt, spektrum płci jest duże, swego czasu
> czytałem kilka blogów ludzi o odmiennych preferencjach, co gorąco
> polecam, wiele mnie to nauczyło.
> Wiedza o świecie się powiększa, stare poglądy na świat ustępują
> miejsca nowym, to normalny proces, nie cofniemy tego.

Nic to, bo jak pisał Poeta, iż choćby przyszło tysiąc atletów
i każdy zjadłby tysiąc kotletów, i każdy nie wiem jak się wytężał,
to... to biologii nie udźwigną, taki to ciężar. Gdyby płeć
determinowana była u człowieka przez mózg a nie przez chromosomy,
to ludzkość by już dawno wymarła. A trwa, dzięki Bogu, czyli dzięki
chromosomom, którym czasem coś się popierdoli, ale nie ustanawia
to biologicznej normy. I dzięki Bogu, chciałoby się znowu powiedzieć.