Re: [WINNT] Aplikacje domyślne

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Aplikacje domyślne
From: ansajawruk@polbox.com
Date: Fri, 26 Nov 2021 14:22:20 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Fri, 26 Nov 2021 13:55:43 +0100
 doszła do mnie wiadomość <61a0d94b$0$4958$65785112@news.neostrada.pl>
 od "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>  :

>Hardware to poziom DNA, tutaj są dwie płcie.
>To jak się ktoś czuje trudno nazwać hardware. Jest zależne od wielu
>czynników, także zewnętrznych i jest zmienne w czasie. Te skrajne przypadki
>dobrze do pokazują, bo nieraz się zdarzało, że ktoś kilkukrotnie poddawał
>się operacji zmiany płci na przeciwną. Lista płci się stale powiększa i
>niedługo pewnie przekroczy liczbę. A dla każdej płci trzeba oddzielnych
>zaimków, toalet itd. Płeć przestaje cokolwiek znaczyć i staje się absurdem.
>Nie jest więc dziwne, że takie pojmowanie płci jest odrzucane.

Sporo uprościłem, jednak to fakt, spektrum płci jest duże, swego czasu
czytałem kilka blogów ludzi o odmiennych preferencjach, co gorąco
polecam, wiele mnie to nauczyło.
Wiedza o świecie się powiększa, stare poglądy na świat ustępują
miejsca nowym, to normalny proces, nie cofniemy tego.

--
Etaoin Shrldu