Re: [WINNT] Teams bez konta MS?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Teams bez konta MS?
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Wed, 27 Oct 2021 18:30:04 +0200
Mam podobne obserwacje (także z Zooma), stąd więc wcześniejsze pytanie o
aplikację (to będzie wielka konferencja).
Dzieciak ma połowę inicjału jednak moje, więc zonka być nie powinno, no chyba
że z jednorożcami ;-).
Gdy kliknę taki link, to czy system mnie zapyta "Wykryto aplikację, czy uruchomić?"? I czy przy uruchomieniu zażąda MS loginu/maila (mam dzieciakowe), czy raczej wstawi swoje "linkowe"?

-----
Link wszystko załatwia.
Dwie obserwacje:
Aplikacja jest stabilniejsza (video/audio wydaja się mniej przerywać) na
dłuższą metę.
Do rozmowy P2P nie ma znaczenia, ale różnice są widoczne przy wielu osobach.
Nie wiem jak teraz, ale kiedyś, apliakcja "po zalogowaniu" prezentowała rozmówcy dane osoby zalogowanej, więc uważaj czy nie nazywasz się w zabawnym sposób i nie masz tła w jenorożce.