[WINNT] Teams bez konta MS?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Teams bez konta MS?
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Wed, 27 Oct 2021 15:51:46 +0200
Przypomnijcie proszę, bo od kiedy nie ma lockdownu wyszedłem z praktyki:
Będę uczestniczył w konferencji, do której mi przysłano link MS Teams
https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_[...]
Czy będę się musiał (desktop Win 10) zalogować do Teams kontem MS, czy link "wszystko załatwia" (a jeśli załatwia, to przeglądarką np. Edge czy aplikacją?)? BTW dzisiaj wszedłem na stronę MS Teams download widząc, że do pobrania są aż trzy wersje desktopowe Teams: Home Win 10, Home Win 11 oraz Work/School (pobrałem tę ostatnią, bo domowe małolactwo czasem do szkoły skorzysta z mojego kompa).