Re: [WINNT] Teams bez konta MS?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Teams bez konta MS?
From: heby <heby@poczta.onet.pl>
Date: Wed, 27 Oct 2021 16:31:01 +0200
On 27/10/2021 15:51, ąćęłńóśźż wrote:
link "wszystko załatwia"

Link wszystko załatwia.

Dwie obserwacje:

Aplikacja jest stabilniejsza (video/audio wydaja się mniej przerywać) na dłuższą metę.

FireFox ma problemy z zacinaniem się, szczególnie gdy jest kilka osób.

Do rozmowy P2P nie ma znaczenia, ale różnice są widoczne przy wielu osobach.

Work/School (pobrałem tę ostatnią, bo domowe małolactwo czasem do szkoły skorzysta z mojego kompa).

Nie wiem jak teraz, ale kiedyś, apliakcja "po zalogowaniu" prezentowała rozmówcy dane osoby zalogowanej, więc uważaj czy nie nazywasz się w zabawnym sposób i nie masz tła w jenorożce.