Re: [WINNT] Instalacja aktualizacji KB4592449-x64 W10

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Instalacja aktualizacji KB4592449-x64 W10
From: Piecia aka dracorp <piotr.rogoza@wp.eu>
Date: Tue, 12 Oct 2021 13:07:30 -0700 (PDT)
czwartek, 7 października 2021 o 23:06:42 UTC+2 Piecia aka dracorp napisał(a):
> "Niestety, mamy problem z określeniem, czy na Twoim komputerze można
> uruchomić system Windows 10. Zamknij Instalatora i ponów próbę."
> Kod błędu: 0x800703ed
Awansowałem na nowy kod błędu: 0x80070057. Zawsze to coś. Ogólnie miałem, ale
możliwe że ciągle mam, namieszane w systemie. Dawno temu jedna aktualizacja nie
chciała się zainstalować a przy wycofywaniu mocno mi napsuła. Więc zdenerwowany
wyłączyłem windows update. Niestety było to przez services.msc i gpedit.msc.
Musiałem to wszystko odkręcić. Najwidoczniej gdzieś jeszcze mam coś popsute lub
przestawione.