Re: [WINNT] W10 ma nadal skopane aktualizacje?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W10 ma nadal skopane aktualizacje?
From: PureNick <ibozaur@tlen.pl>
Date: Wed, 18 Aug 2021 12:58:07 +0200
W dniu 17.08.2021 o 21:54, _Master_ pisze:
Jako wychowany na Corelu (od 8)
Nadal nie mogę sobie przyswoić logiki Ai.
Wiem nie jestem obiektywny ale już ID mi podchodzi.
Denerwująca jest partyzantka w całym pakiecie choćby dotycząca Skrótów
klawiaturowych.
Ostatnio coraz więcej problemów z plikami Ai w produkcji.
Jakby mistrzowie Corela przesiedli się na nowy najlepsiejszy program.
Przerost formy nad treścią.

Tak to jest, kiedy jakaś firma jest monopolistą na rynku.
Mnie zawsze śmieszyło powiedzonko "miszczowie Corela",
wychowałem się na Corelu i jestem właśnie takim "miszczem",
złożyłem w nim i wypuściłem do druku tysiące plików,
które były... tak, tak, poprawnie przygotowane!
:)
Teraz w pracy mam Adobe CC i też daję radę, chociaż mam
podobne wrażenie, że pakietowi daleko do jednolitości,
a w niektórych miejscach to nawet do ergonomii...

Mam w nosie święte wojny typu "korel kontra ilustrator";
jeśli się pojawia taki wątek, to po prostu go czytam,
można się czegoś dowiedzieć, albo chociaż się pośmiać,
ale "szkoda strzępić ryja" - jak mawiał klasyk :) -
na temat narzędzia, które po prostu służy do roboty,
fakt że czasem gorzej niż lepiej, jak to w życiu...

Pozdruffka