Re: [WINNT] W10 ma nadal skopane aktualizacje?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] W10 ma nadal skopane aktualizacje?
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Wed, 18 Aug 2021 23:57:54 +0200
Irokez <no.email@wp.pl> napisał(a):
Oj tam, po co Ci połączenie sieciowe,
jeżeli i tak nie możesz aktualnie używać drukarki ze względu
bezpieczeństwa. Tak
Mały Miękki zaleca wyłączenie obsługi wydruku bo jest luka a nie ma lekarstwa.. :D I to jest ten piękny zachwalany przez zaślepionych religią 10'tki system który prawdopodobnie nadaje się do pracy lepiej jak 7'ka
:D
no komedia pełną gębą.
Kupujcie 10 do firm, ale wyłączcie obsługę drukarek i kupcie ołówki i brystol, trzeba przepisywać na kartki :D
zdrówko

Komedia, ale przecież nie dotyczy tylko 10, tylko wszystkich Windowsów z ostatnich kilkunastu lat. Ktoś znalazł dziurę w buforze wydruku, pokrytym pajęczynami i nieruszanym od lat. Zaczęto tam zaglądać i znaleziono kolejne dziury, ja naliczyłem łącznie 6:
CVE-2021-1675
CVE-2021-34481
CVE-2021-34527
CVE-2021-36936
CVE-2021-36947
CVE-2021-36958
Na chwilę obecną załatane są wszystkie oprócz ostatniej.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/