Re: [WINNT] Niespodziewany restart komputera

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Niespodziewany restart komputera
From: Piotr Rogoza <imie.r.public@gmail.com>
Date: Sat, 29 May 2021 17:04:38 +0000 (UTC)
W dniu Thu, 27 May 2021 21:24:15 +0200, uzytkownik heby napisal:

> Może być przypadek większego zuzycia prącu przez CPU podczas kodowania
> video. Możesz im puścić jakiś furmark czy coś z okolicy 100% cpu/100%
> gpu ?
Ogólnie nie było nigdy problemów z wideo. U siebie nie zaobserwowałem
żeby skype jakoś wpływał na obciążenie CPU/GPU.

> Co prawda obecnie to już nie tak często spotykane, ale może jednak to
> tania płyta z kiepskimi kondensatorami, i przy obciązeniu CPU napięcie
> na nim siada powodujac restart, to sam z jakością zailacza.
To do sprawdzenia.

> Oczywiście, poprawnie należało by:
> 1) zassać Linuxa live 2) odpalic z niego memtest, niech przeora pamięc
> 3) odpalić system z live i zapodać jakieś obciązenie typu stress[-ng] i
> podobne.
Na maszynie jest Manjaro, jest grub, może i jest memtest. Muszę zdzwonić
się. To zawsze coś wykluczy.

--
piecia aka dracorp
pisz na: imie.r.public at gmail dot com