Re: [WINNT] Niespodziewany restart komputera

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Niespodziewany restart komputera
From: Animka <animka@tonie.ja.wp.pl>
Date: Wed, 26 May 2021 00:22:19 +0200
W dniu 2021-05-25 o 23:12, Grzegorz Niemirowski pisze:
Piotr Rogoza <imie.r.public@gmail.com> napisał(a):
Cześć
Rodzinka ma kilkuletniego PCeta z Windowsem 7. Komputer czasem
się restartuje, najczęściej przy rozmowach przez Skype, gdy jest używana
kamera to częściej.
Próbowałem coś namierzyć, przez Teamviewer, ale w dzienniku zdarzeń nic
nie ma sensownego:
Poprzednie zamknięcie systemu przy 20:18:41 na ‎2021-‎05-‎25 było
nieoczekiwane.
I niestety brakuje jakiś innych wpisów z tej godziny.
Obstawiam na problem sprzętowy ale aktualnie nie mogę się zjawić na
miejscu. Więc to musi poczekać.
Brakuje BSOD, nie ma żadnego zrzutu jądra. Więc nie ma żadnego kodu błędu.
Czy jest jakiś sposób aby programowo i zdalnie namierzyć co może
powodować te restarty?
Komputer nie jest wykorzystywany inaczej niż do rozmów przez Skype,
kamerka, przeglądanie stron internetowych, czasem jakaś prosta gierka.

Jeśli nie ma BSOD-a, to problem jest sprzętowy i na odległość możesz najwyżej sprawdzić temperaturę procesora. A winny pewnie jest zasilacz lub RAM.

Albo sobie ustawił za ile godzin czy minut ma się wyłączyć komputer.

--
animka