[WINNT] jak zmienić niewłaściwe skojarzenie pliku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] jak zmienić niewłaściwe skojarzenie pliku
From: kmark <markotar@o2.pl>
Date: Fri, 28 May 2021 23:37:42 +0200
Chciałem podejrzeć zawartość pliku bookmark.bak
Ten plik był skojarzony z: "nieznana aplikacja".
Jego zawartość obejrzałem, wybierając notatnik jako program domyślny do otwarcia tego pliku. Niestety po tej operacji, ten plik otrzymał informację, że domyślnym programem, który będzie go otwierał, będzie: notatnik. Chciałem powrócić do stanu początkowego, czyli ustawienia skojarzenia na : "nieznana aplikacja".
Znalazłem taką poradę:
https://mojafirma.infor.pl/e-firma/warsztat/691614,Jak-usunac-niewlasciwe-skojarzenia-plikow.html
Wykonałem. Nie pomogło.

Proszę o radę, w jaki sposób przywrócić stan sprzed ustalenia notatnika programem domyślnym.
mk