[WINNT] Windows 10 Bluetooth nie paruje połowy urządzeń

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 10 Bluetooth nie paruje połowy urządzeń
From: Smok Eustachy <smok@wurg.pl>
Date: Sun, 2 May 2021 18:12:59 +0200
Witajcie!
Pacjent to laptop z Windows 1o. Samsung z jakimś Atherosem.

Po awariach dysku i wkładaniach nowego ma Windows 10 i Bluetoth widzi tylko połowę urzadzeń.
Przed wymianą dysku tez był Windows 10 ale wszystko działało.

Tera paruje z TV, z jednym głośnikiem a nie paruje z komórką i drugim głośnikiem.

Zainstalowałem sterowniki Atherosa ostatnie ze strony, czyli najnowsze itp.
I nic. nie bardzo to rozumiem bo cały czas pamięta sparowane urządzenia.
Czy w Windowsie jest w ogóle jakaś konfiguracja tego Bluetootha aby sprawdzić wersje obsługiwane itp?
Nie ma. Włączyłem widoczność lapusia. Co to może być?