Re: [WINNT] Win8.1 i Win10 na drugim dysku

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Win8.1 i Win10 na drugim dysku
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Sun, 02 May 2021 14:09:37 +0200
Sun, 2 May 2021 13:56:07 +0200, w <8sues8v34idj.1ahs4bsn3jkoh$.dlg@40tude.net>,
Adam <a.g@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> Oczywiście, że tak, od co najmniej Win95.
> Najprościej: diskmgmt.msc

OK, czyli jeżeli pod Win10 przypiszę swoje własne literki, to pod Win8.1
pozostaną nienaruszone (pytam, bo nie wiem gdzie te litery są zapisywane -- w
systemie/rejestrze czy na dysku).

> Czy nie zapomniałeś zapytać o EasyBCD albo inne tego typu narzędzie?

To drugie pytanie :)
Czy Win8.1 zabootuje się jeżeli w menu bootowania BIOS-u wybiorę dysk z 8.1 czy
(jak przewiduję) Win10 tak mi się zainstaluje, że to już nie będzie możliwe?