Re: [WINNT] Windows 10 Bluetooth nie paruje połowy urządzeń

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 10 Bluetooth nie paruje połowy urządzeń
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Wed, 5 May 2021 03:00:10 +0200
W dniu 2021-05-02 o 18:12, Smok Eustachy pisze:
> Witajcie!
> Pacjent to laptop z Windows 1o. Samsung z jakimś Atherosem.
>
> Po awariach dysku i wkładaniach nowego ma Windows 10 i Bluetoth widzi
> tylko połowę urzadzeń.
> Przed wymianą dysku tez był Windows 10 ale wszystko działało.
>
> Tera paruje z TV, z jednym głośnikiem a nie paruje z komórką i drugim
> głośnikiem.
>
> Zainstalowałem sterowniki Atherosa ostatnie ze strony, czyli najnowsze itp.
> I nic. nie bardzo to rozumiem bo cały czas pamięta sparowane urządzenia.
> [...]

No, hejka.

Sprawdź, czy nie masz takiej opcji w ustawieniach Bluetooth (nie
napisałeś jaką wersję - albo do jakiej wersji Bluetooth obsługuje ta
karta / komputer) jak BLE (Bluetooth Low Energy).

Co prawda nie w Windows, ale w przystawce NVidia Shield TV z Androidem
musiałem owo BLE wyłączyć, bo nie parowało mi pilota, którego używam
jako zamiennika oryginalnego (jest bardziej funkcjonalny).

Może i u Ciebie jest coś (nie tak) z protokołami Bluetooth dla
konkretnych urządzeń.

K.

--
http://www.krystek.art.pl/