Re: [WINNT] Dowolne okno na wierzchu - jaki prog

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Dowolne okno na wierzchu - jaki prog
From: robot <robot-falszywy@o2.pl>
Date: Sun, 21 Feb 2021 08:23:31 +0100
W dniu 15.02.2021 o 21:18, pueblo pisze:
Potrzebuję program lub inny sposób do wymuszenia na dowolnym programie,
oknie eksploratora, żeby było na wierzchu. Z tym dowolnie to różnie
będzie, bo kiedyś już paru próbowałem - ale nie pamiętam już który był
najlepszy.
Może ktoś używa takiego programu, to poleci.

Kiedyś używałem takiego programu z powodzeniem.
To był chyba Always On Top:

https://www.labnol.org/software/tutorials/keep-window-always-on-top/5213/

Ale ręki sobie nie dam uciąć że to był ten, bo dawno to było.

Nie rozumiem, czego nie ma takiej funkcji już od W 3.11

Ja też.

pozdrawiam