Re: [WINNT] Wirusy?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Wirusy?
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Thu, 28 Jan 2021 13:01:50 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 27 Jan 2021 13:37:04 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <60115e70$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
 od "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>  :

>Moja opinia nie ma nic do rzeczy. Chodzi o fakt, że antywirusy nie mogą
>robić rzeczy niemożliwych.

>OK, możemy więc założyć, że te pliki prawdopodobnie nie są archiwami i jest
>błąd w antywirusie polegający, że traktuje te pliki jako zaszyfrowane
>archiwa. I to byłoby jedyne, do czego można by się przyczepić.

To zaszyfrowane archiwa zip(serio).
Ja to w prosty sposób rozszyfrowałem, to spakowane pliki .eml, jeden jest
adresowany do
Sorosa, drugi do Gatesa, widać zamiast robić zbiorce raporty, to wysyłają
indywidualnie z
komputerów klienckich.
Zawartość dość ciekawa, numer telefonu, dane karty kredytowej, wzrost oraz
szerokość w
barkach(to chyba dane do wykonania trumny).
Podobno Soros zakupił wielką fabrykę trumien w roku 2019.