Re: [WINNT] win10 jak nowa instalacja

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] win10 jak nowa instalacja
From: Anonim17PL <k2020a001@gmail.com>
Date: Fri, 22 Jan 2021 11:50:18 -0800 (PST)
piątek, 22 stycznia 2021 o 19:49:16 UTC+1 undefined napisał(a):

> No to jeśli dobrze zrozumiałem to jest ten moment kiedy system teorzy konto
> przy pierwszym uruchomieniu.
> A mi chodzi o to że już to konto jest, bo jakoś musze zaktualizować system
> wgrać noee sterowniki , powiedzmy jakiś pakiet ofice. I później po
> skończonej robocie wpisuje się odpowiednie polecenie i system zeruje się
> tak, że to co zainstalowałem zostaje ale kasjje wszystkie konta i zachowuje
> się jak przy pierwszym uruchomieniu.

Tak dla ścisłości:
Jeżeli instalujesz system to po instalacji wyskakuje takie okienko:
https://lh3.googleusercontent.com/proxy/bD1ToCkmF5IA7pmn99EIxnjBCWxU0PyarFbBO0RliyRQ26Ptn0n3xU5BqrJXUx-ZwizZ4noBR2qFVD6up_E6SGx3cGrNnysjhElIKenxG8Wb3am-XSVk6EQ
 prawda?
Wtedy wciskasz kombinację Ctrl+Shift+F3 i uruchamia się system w Audit Mode.

Jeżeli masz już skonfigurowany system z kontem użytkownika musisz
otworzyć okno "Uruchamianie" (Klawisz Windows + r) i wpisać "sysprep" (bez
cudzysłowów!).
Wtedy otworzy się folder "sysprep" a ty otwierasz aplikację sysprep i
konfigurujesz aby system uruchomił się w trybie inspekcji/Audit Mode.

Uwaga! Po uruchomieniu systemu w trybie inspekcji zalogujesz się do konta
domyślnego!
Czyli jakiekolwiek wprowadzisz modyfikację w folderze użytkownika
"Administrator"
(dotyczy np. ikon pulpitu, folderu dokumenty, obrazy, wideo, muzyka I innych)
to będą one
duplikowane dla każdego nowego użytkownika utworzonego po wyjściu z trybu
inspekcji do trybu OOBE.
(czyli np. tworzysz skrót do MS Office na pulpicie, i kończysz tryb inpekcji.
Oddajesz komputer Użytkownikowi Końcowemu a on konfiguruje komputer dla siebie
za pomocą ekranu OOBE.
Po zalogowaniu ujrzy on ikonę MS Office na pulpicie.
Potem gdy utworzy konta dla swojej rodziny, rodzina też ujrzy ikonę MS Office
na swoich pulpitach.)