Re: [WINNT] win10 jak nowa instalacja

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] win10 jak nowa instalacja
From: ydziO <ydzio(a)hot.com>
Date: 22 Jan 2021 18:49:14 GMT
Anonim17PL <k2020a001@gmail.com> wrote:

> OOBE to skrót od Out-Of-Box Experience czyli krótko mówiąc ekran na
> którym podajesz nazwę komputera, nazwę użytkownika i hasło.

No to jeśli dobrze zrozumiałem to jest ten moment kiedy system teorzy konto
przy pierwszym uruchomieniu.
A mi chodzi o to że już to konto jest, bo jakoś musze zaktualizować system
wgrać noee sterowniki , powiedzmy jakiś pakiet ofice. I później po
skończonej robocie wpisuje się odpowiednie polecenie i system zeruje się
tak, że to co zainstalowałem zostaje ale kasjje wszystkie konta i zachowuje
się jak przy pierwszym uruchomieniu.