Re: [WINNT] Obsługa TLS 1.1 i TLS 1.2 w Windows XP działa! (rok później

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Obsługa TLS 1.1 i TLS 1.2 w Windows XP działa! (rok później), OE stunnel, OE Power Tool
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Fri, 15 Jan 2021 18:30:56 +0100
"Grzegorz Niemirowski"
Przecież napisałem, że wziąłeś nie te przykłady co trzeba

Trzeba było poprowadzić za rękę żeby było wiadomo, które to :)
To co wstawiłeś działa do wysyłki, mail można wysłać bez problemu.
Ale IMAP nadal milczy dajemy odbierz i nic się nie dzieje, zero błędów, zero odebrania czegokolwiek, zero utworzenia struktury katalogów takich jakie widać logując się do poczty przez www.
Oba serwery IMAP i SMTP w OE ustawione jako 127.0.0.1
Czyżby w samym IMAP też się coś zmieniło i OE już nie rozumie współczesnego IMAP i nie zagada? Z tego co ludzie piszą to nawet współczesny Thunderbird ma u niektórych problem z IMAP.
Robiłem też próbę sympatycznym programem OE Classic
https://www.oeclassic.com/
Ten ma już w sobie wszystko wbudowane i gada bezpośrednio przez IMAP z szyfrowaniem, bez potrzeby pośrednictwa stunnel. Bardzo sympatyczny program, bo wyglądem bardzo podobny do OE i lekki - co dziś już rzadkość niestety. Może ma jakiś darmowy odpowiednik? Bo w wersji FREE tylko 2 konta można mu zapakować i dokleja stopkę do wiadomości.