Re: [WINNT] Obsługa TLS 1.1 i TLS 1.2 w Windows XP działa! (rok później

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Obsługa TLS 1.1 i TLS 1.2 w Windows XP działa! (rok później), OE stunnel
From: "jedrek" <wonzespamem@w.on>
Date: Wed, 10 Feb 2021 16:12:52 +0100
Próbowałeś łączyć się bez szyfrowania.

Wyżej wklejałem, że błąd.
Czyli oznacza jak niżej piszesz że interia już tego nie obsługuje.

Nie bardzo rozumiem co chcesz osiągnąć. Interia nie wpuszcza bez szyfrowania. Więc albo się łącz po SSL/TLS na port 993 albo skorzystaj z tunelu.

Tunel już przerabialiśmy zgodnie z twoim config-iem i okazało się, że OE na etapie łączenia nic
w sumie nie robi. Brak działania.
Tu pisałem o tym news:kjkMH.1620265$PJla.1346961@usenetxs.com
Było pytanie czy OE obsługuje jakąś starszą odmianę IMAP skoro obecnie nawet przez tunel nie chce
zagadać? Albo do OE w configu tunelowania trzeba coś jeszcze dodać?
Wskazywałem niejaki OE Classic, ten sam w sobie po IMAP spod XP gada elegancko z interią
Chciałem uzyskać przez tunel dla starego OE MS takie samo gadanie.
Wykonalne?