Re: [WINNT] poczta WP - ktoś używa 1login?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] poczta WP - ktoś używa 1login?
From: nadir <none@hell.org>
Date: Wed, 30 Dec 2020 21:35:51 +0100

Rozpowszechnienie jakiegoś zwyczaju nie musi mieć przełożenia na jego
zalety. I jak się zdaje, w tym przypadku nie ma.

Dla Ciebie nie, a ma dla innych ma

Skoro już jednak reklamujesz SquirrelMail

Czy Ty reklamujesz OperaMail lub Evolution?

dlaczego twoim zdaniem jest to lepszy sposób obsługi skrzynki mailowej
niż jej obsługa mailerem.

A gdzie ja napisałem, że jest lepszy? Ot jeden z wielu interfejsów webowych.
Większość ludzi używa poczty przez WWW, bo nie mają pojęcia, że można inaczej. Tyle tylko, że czasem nie można inaczej i pozostaje właśnie dostęp przez WWW.