Re: [WINNT] poczta WP - ktoś używa 1login?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] poczta WP - ktoś używa 1login?
From: nadir <none@hell.org>
Date: Wed, 30 Dec 2020 18:06:05 +0100

Właśnie się dowiedziałem że coś takiego istnieje. Ale sens tego mi
umyka. Jaki ja mogę mieć z tego pożytek? W czym toto jest lepsze od
zwykłego klienta mailowego, np. OperaMail czy Evolution? I jak to się ma
do niewyłączalnego antyspamu u prowajdera o2.pl?

Jaki to może mieć pożytek dla Ciebie, to nie wiem? Ale są miliony osób, które używają maila via WWW a nie wiedzą co to OperaMial czy Evolution. Mi się też czasem zdarza, choć na ogół używam Thunderbirda, The Bat! czy innego klienta. Tyle że sposób obsługi maila ma żadne przełożenie na niewyłączalność antyspamu przez prowajdera.