Re: [WINNT] poczta WP - ktoś używa 1login?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] poczta WP - ktoś używa 1login?
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Wed, 30 Dec 2020 18:45:05 +0100
Dnia Wed, 30 Dec 2020 18:06:05 +0100, nadir napisał(a):

> Jaki to może mieć pożytek dla Ciebie, to nie wiem? Ale są miliony osób,
> które używają maila via WWW a nie wiedzą co to OperaMial czy Evolution.
> Mi się też czasem zdarza, choć na ogół używam Thunderbirda, The Bat! czy
> innego klienta.
Rozpowszechnienie jakiegoś zwyczaju nie musi mieć przełożenia na jego
zalety. I jak się zdaje, w tym przypadku nie ma.

> Tyle że sposób obsługi maila ma żadne przełożenie na niewyłączalność
> antyspamu przez prowajdera.
Acha, bo nie wiedziałem czy wymieniasz SquirrelMail ze względu na sposób
odbierania maili czy ze względu na problem z antyspamem.

Skoro już jednak reklamujesz SquirrelMail, to mógłbyś powiedzieć
dlaczego twoim zdaniem jest to lepszy sposób obsługi skrzynki mailowej
niż jej obsługa mailerem.

--
Jacek
-I hate haters-