Re: [WINNT] Windows Live Mail; jedno z kont nie pobiera wiadomości

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows Live Mail; jedno z kont nie pobiera wiadomości
From: Olaf Frikiov Skiorvensen <Belzebub@invalid.invalid>
Date: Thu, 24 Dec 2020 14:00:03 +0100
Wcale nie przypadkiem, dnia Thu, 24 Dec 2020 12:53:24 +0100
 doszła do mnie wiadomość  <5fe48139$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
 od kmark <markotar@o2.pl>  :
>W Windows Live Mail posiadam dwa konta pocztowe skonfigurowane kilka lat
>temu. Działające do wczoraj prawidłowo.
>Od wczoraj jedno z nich, na serwerze onet, przestało odbierać
>wiadomości. Wyświetla się taki komunikat:
>https://s6.ifotos.pl/img/komunikat_qqspwwr.jpg
>-Wysyłanie wiadomości z tego konta jest bezproblemowe.
>-Na stronie internetowej tego konta wiadomości przychodzące wyświetlają
>  się na bieżąco i prawidłowo,
>-Wyłączenie antywirusa przed uruchomieniem poczty nie pomaga,
>-W konfiguracjach kont nie było "grzebane".
> [...]

Też mam podobne jazdy od kilku dni, Thunderbird 78(IMAP), dzieje się to na
koncie z
gazeta.pl i onet.pl, "serwer imap.poczta.onet.pl rozłączył się".
Poczta jest pobierana, próba ręcznego uruchomienia filtrów poczty kończy się
takim samym
komunikatem.
Wygląda na to, że:
- wysyłanie poczty działa
- odbieranie działa
- uruchomienie filtrów niechcianej poczty powoduje rozłączenie z serwerem,
jednak część
filtrowanych wiadomości zostaje usunięta, ale w koszu wiadomości te pojawiają
się w
kilku, a nawet kilkunastu kopiach
- ręczne usunięcie jakiegoś maila powoduje też taki komunikat, dodatkowo, mail
zostaje
usunięty, ale w koszu, do którego ten mail trafia, pojawia się on w kilku, a
nawet w
kilkunastu kopiach
- nie występuje to na poczcie interii, wp i gmail.

Jeszcze tego nie analizowałem, pierwszy raz takie coś widzę.