W dniu 2020-12-24 o 12:53, kmark pisze:
W Windows Live Mail posiadam dwa konta pocztowe skonfigurowane kilka lat
temu. Działające do wczoraj prawidłowo.
Od wczoraj jedno z nich, na serwerze onet, przestało odbierać
wiadomości. Wyświetla się taki komunikat:
https://s6.ifotos.pl/img/komunikat_qqspwwr.jpg
-Wysyłanie wiadomości z tego konta jest bezproblemowe.
-Na stronie internetowej tego konta wiadomości przychodzące wyświetlają
się na bieżąco i prawidłowo,
-Wyłączenie antywirusa przed uruchomieniem poczty nie pomaga,
-W konfiguracjach kont nie było "grzebane".
Proszę o radę, co mogę zrobić, aby konto ponownie pobierało wiadomości?
mk
Czyli używasz POP3 a nie IMAP.
Zamiast SSL/995 spróbuj użyć STARTTLS/143.
Albo użyj jakiegoś normalnego programu pocztowego: The BAT, Thunderbird.
Antywira nie wyłączaj - tu on nie ma nic do rzeczy, chyba, że go
skonfigurowałeś jako proxy.
Zastanów się też nad IMP zamiast POP3 - oba rozwiązania mają swoje zady
i walety ;)
Natomiast jeśli korzystasz tylko z jednego urządzenia do odbioru poczty,
to IMAP raczej przeszkadza.
--
Pozdrawiam.
Adam
|