Re: [WINNT] Lenovo V110 i instalacja windowsa.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Lenovo V110 i instalacja windowsa.
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Sun, 22 Nov 2020 17:44:39 +0100
ggs <ggs_@_konto.pl> napisał(a):
Grzegorzu , wytłumacz tak z czysto praktycznego punktu widzenia.... Jaki
sens dla "dobra" (rzecz jasna) użytkownika ma takie rozwiązanie o którym
jest ten wątek. Bo ja już albo debilnieję (a może nie ja) lub nie wiem co
innego  żeby to zrozumieć....

Nie wiem co przyświęcało twórcom, ale zaletą może być to, o czym tutaj rozmawialiśmy: zmiana opcji bootowania z poziomu systemu operacyjnego, bez rebootowania komputera i wchodzenia do ustawień UEFI.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/