Witajcie,
założyłem konto na WP, ale nie włączyło się SMTP i oprócz strony WWW nie
ma innego sposobu wysłania majla. Spam od WP oczywiście przychodzi.
W odpowiedzi od, za przeproszeniem, "supportu" dostaję debilną
automatyczną notkę jak niżej. Jest inna opcja niż podziękowanie WP za
"pomoc" i założenie konta gdziekolwiek indziej?
Wcześniej zakładałem pocztę na gmail, ale nie było możliwości odebrania
poczty programem pocztowym na telefonie poza miejscem zamieszkania.
Dostawałem komunikat że mam się logować za pomocą strony WWW. Bzdura
totalna, szukałem z tydzień sposobów na to i nie znalazłem. Kiedyś było
dodawanie zaufanego programu pocztowego i na starym koncie mam,
aktualnie nie ma takiej opcji. Zamknąłem konto.
"Dzień dobry,
wskazane w zgłoszeniu konto jest aktywne. Nasz system wykrył na Państwa
koncie pocztowym niepożądane działania. Dotychczasowe hasło zostało
przechwycone najprawdopodobniej przez WIRUSA, który może znajdować się
na Państwa komputerze, laptopie, tablecie, smartfonie lub innym
urządzeniu, z którego korzystają Państwo do logowania na konto pocztowe.
W tej sytuacji sugerujemy:
- przeskanowanie wszystkich urządzeń, na których korzystali Państwo z
poczty oprogramowaniem antywirusowym,
- natychmiastową zmianę hasła,
- UWAGA! nowe hasło do konta pocztowego nie powinno być wykorzystywane w
innych stronach/serwisach,
- UWAGA! nowe hasło nie powinno być podobne do aktualnego hasła
- UWAGA! hasła do konta pocztowego nie powinno się zapisywać ani nikomu
udostępniać,
Z naszej strony zapewniamy w pełni bezpieczne usługi. Nie mamy jednak
wpływu na sposób korzystania z nich przez Użytkownika. Wirtualna Polska
Media S.A. nie ponosi odpowiedzialności za poziom bezpieczeństwa
urządzeń oraz systemów wykorzystywanych przez Użytkownika do obsługi
konta pocztowego.
W celu odblokowania możliwości wysyłania maili należy zalogować się do
poczty poprzez komputer stacjonarny bądź laptop, zalogować się poprzez
stronę poczta.wp.pl oraz przejść weryfikację, która pokazuje się przy
utworzeniu nowego maila. Jeśli captcha nie ładuje się poprawnie należy
wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej, pliki ciasteczek
oraz zaktualizować przeglądarkę do najnowszej wersji.
Pozdrawiamy,
Anna Listek
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Ta wiadomość została wysłana przez Biuro Obsługi Klienta Wirtualna
Polska Media S.A.
[L7VM7L-2OG8]"
--
Irokez
|