[WINNT] Poczta WP - ktoś wie jak włączyć SMTP?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Poczta WP - ktoś wie jak włączyć SMTP?
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Wed, 16 Sep 2020 20:20:55 +0200
Witajcie,

założyłem konto na WP, ale nie włączyło się SMTP i oprócz strony WWW nie ma innego sposobu wysłania majla. Spam od WP oczywiście przychodzi.

W odpowiedzi od, za przeproszeniem, "supportu" dostaję debilną automatyczną notkę jak niżej. Jest inna opcja niż podziękowanie WP za "pomoc" i założenie konta gdziekolwiek indziej?

Wcześniej zakładałem pocztę na gmail, ale nie było możliwości odebrania poczty programem pocztowym na telefonie poza miejscem zamieszkania. Dostawałem komunikat że mam się logować za pomocą strony WWW. Bzdura totalna, szukałem z tydzień sposobów na to i nie znalazłem. Kiedyś było dodawanie zaufanego programu pocztowego i na starym koncie mam, aktualnie nie ma takiej opcji. Zamknąłem konto.

"Dzień dobry,

wskazane w zgłoszeniu konto jest aktywne. Nasz system wykrył na Państwa koncie pocztowym niepożądane działania. Dotychczasowe hasło zostało przechwycone najprawdopodobniej przez WIRUSA, który może znajdować się na Państwa komputerze, laptopie, tablecie, smartfonie lub innym urządzeniu, z którego korzystają Państwo do logowania na konto pocztowe.

W tej sytuacji sugerujemy:

- przeskanowanie wszystkich urządzeń, na których korzystali Państwo z poczty oprogramowaniem antywirusowym,
- natychmiastową zmianę hasła,
- UWAGA! nowe hasło do konta pocztowego nie powinno być wykorzystywane w innych stronach/serwisach,
- UWAGA! nowe hasło nie powinno być podobne do aktualnego hasła
- UWAGA! hasła do konta pocztowego nie powinno się zapisywać ani nikomu udostępniać,

Z naszej strony zapewniamy w pełni bezpieczne usługi. Nie mamy jednak wpływu na sposób korzystania z nich przez Użytkownika. Wirtualna Polska Media S.A. nie ponosi odpowiedzialności za poziom bezpieczeństwa urządzeń oraz systemów wykorzystywanych przez Użytkownika do obsługi konta pocztowego.

W celu odblokowania możliwości wysyłania maili należy zalogować się do poczty poprzez komputer stacjonarny bądź laptop, zalogować się poprzez stronę poczta.wp.pl oraz przejść weryfikację, która pokazuje się przy utworzeniu nowego maila. Jeśli captcha nie ładuje się poprawnie należy wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej, pliki ciasteczek oraz zaktualizować przeglądarkę do najnowszej wersji.

Pozdrawiamy,
Anna Listek
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Ta wiadomość została wysłana przez Biuro Obsługi Klienta Wirtualna Polska Media S.A.
[L7VM7L-2OG8]"

--
Irokez