Re: [WINNT] Poczta WP - ktoś wie jak włączyć SMTP?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Poczta WP - ktoś wie jak włączyć SMTP?
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Wed, 16 Sep 2020 22:19:49 +0200
Irokez <no.email@wp.pl> napisał(a):
Zrobiona była przy zakładaniu konta, tak jak pisze zresztą. Teraz już nie ma jej bo zweryfikowałem przy zakładaniu konta ;)

Teraz miała się niby też pojawić przy wysyłaniu z poziomu WWW.

Napisałem "535 brak dostępu za pomocą protokołu SMTP" i AquaMail nie przechodzi założenia konta. Thunderbird pisze 80004005 co oznacza tylko brak dostępu za pomocą protokołu SMTP aby wysłać pocztę.

Racja, przeoczyłem. Czyli pewnie jakaś awaria WP.

No dobra. zamykam to konto pocztowe. Problem nierozwiązywalny bez wsparcia supportu WP, a ten nie chce pomagać dla darmowych.

Zgadza się, tak już jest z darmowymi kontami.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/