Re: [WINNT] Klonowanie dysku jako Read-Only

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Klonowanie dysku jako Read-Only
From: Irokez <no.email@wp.pl>
Date: Sun, 23 Aug 2020 11:15:53 +0200
W dniu 2020-08-23 o 10:34, heby pisze:
On 22/08/2020 23:12, Olek wrote:
Postaw PXE i odpalaj z sieci ;) Mam tak w domu i chyba nie ma nic lepszego jeśli chodzi o manipulowanie dyskami bez śrubokrętów.
Nie trzeba strzelać do komara z armaty.

Ale ta armata to jeden w pis w dhcpd i serwer tftpd. To jest ogarnialne z poziomu zwykłego routera z wsadzonym pendrive jako magazyn obrazów. Oczywiście przydałby się OpenWRT, ale jaki PowerUser kupuje dzisiaj router którego nie da się przerobić?

Komfort absurdalnie wiekszy niz obrazy na usb.

Poczytam sobie jak to zrobić i czy da się wybierać na komputerze co ma uruchomić. Jak nie da się, to kompletnie bezużyteczne dla mnie akurat bo obrazów instalek i narzędzi różnych mam sporo. Wyciągam tylko podpisany USB. Nie mam OpenWRT, mam AsusWRT na routerze i serwer QNAP, poczytam może QNAP ogarnie.

pozdrawiam

--
Irokez