Re: [WINNT] Klonowanie dysku jako Read-Only

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Klonowanie dysku jako Read-Only
From: ąćęłńóśźż <a@e.pl>
Date: Thu, 20 Aug 2020 17:16:54 +0200
Zastosowałem HDD Raw Copy, ale pierwszy i ostatni raz.
Straszliwie powolny, prędkość kopiowania 49 MB/s (oba dyski podpięte przez
eSata, po podpięciu jako USB 3.0 jeszcze wolniej 42 MB/s.
3 TB mieliło 20 godzin.
Zaleta, że można sobie normalnie na kompie pod Windows pracować w tym czasie

Przy następnym kopiowaniu wróciłem do starej dobrej Clonezilli Live CD, jest 3x szybsza, prędkość kopiowania średnio 140-150 MB/s (im bliżej osi dysków tym wolniej), 3 TB kopiowała 7 godzin. Niestety zanim udaje mi się uruchomić start z CD mojego kompa tracę z pół godziny na fafnaście opcji BIOS nim system zechce ruszyć wreszcie z płyty (chyba UEFI miesza, a podpięcie dodatkowych dysków też nie pomaga).

-----
HDD Raw Copy Tool 1.10