Re: [WINNT] jak pozbyc sie folderow music pictures

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] jak pozbyc sie folderow music pictures
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Thu, 30 Jul 2020 20:35:39 +0100
in <news:5f23109c$0$17355$65785112@news.neostrada.pl>
user Andrzej P. Wozniak pisze tak:

> Bzdura.
> Po pierwsze, polskie ogonki są w UTF-8. Przynajmniej tak je
> wysłałem, zresztą nie tylko ogonki.

Bzdura na kołach.

Nie ma zaczenia jak wysłałeś ogonki czy w UTF-8 czy nie.
Polskie ogonki były do któregoś roku w iso-8859-2 i miały
się całkiem dobrze.

> Po drugie, współczesny standard jest prosty – sam z siebie
> deklarujesz tylko UTF-8 albo nic (czyli niezadeklarowany
> US-ASCII). Reszta Cię nie obchodzi, dopóki nie odpowiadasz na
> wiadomość, w której był poprawnie użyty inny zestaw znaków. Wtedy
> możesz też go użyć (tak zrobił Grzesiek), ale nie musisz, kiedy
> widzisz, że nadawca radzi sobie z Unikodem.

Dopóki pierwszy garnitur usenetu używa iso-8859-2 ja też będę.

Jak ąćęłńóśźż zacznie pisać pod a kogut zacznie zawijać wiersze
to ja wtedy ustawię na sztywno UTF-8.

Jakaś chmurka naszła na słoneczko, że to dziś postanowiłeś się
przywalić do kodowania?

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju