Re: [WINNT] GMAIL - gdzie znaleźć dane do konfiguracji konta?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] GMAIL - gdzie znaleźć dane do konfiguracji konta?
From: Maria <MD@comp.com>
Date: Wed, 22 Jul 2020 16:28:30 +0200

Wygląda na to, że rozpoczęło się uwierzytelnianie OAuth2 i z jakiegoś powodu nie zostało ukończone. Piszesz, że po kliknięciu Gotowe pojawiła się strona Google. Bardzo dobrze. Powinna być tam prośba o ponowne wpisanie hasła i ewentualnie potwierdzenie dostępu dla Thunderbirda. Powinno być takie pytanie: https://www.supertechcrew.com/images/desktop/using-oauth2-with-thunderbird-and-gmail/image4.png Myślę, że to przeoczyłaś i coś źle kliknęłaś.

Niczego takiego jak na Twoim obrazku nie widziałam.
Strona Google wygląda tak: https://imgur.com/a/I70yBKI

Pozdrawiam
Maria