Re: [WINNT] GMAIL - gdzie znaleźć dane do konfiguracji konta?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] GMAIL - gdzie znaleźć dane do konfiguracji konta?
From: Maria <MD@comp.com>
Date: Wed, 22 Jul 2020 12:02:25 +0200
Maria <MD@comp.com> napisał(a):
Wszystko dobrze wygląda w teorii.

Więc pokaż jak wygląda u Ciebie w praktyce. Zrzuty ekranu z konfiguracji serwerów POP i SMTP oraz włączony POP w konfiguracji Gmaila.
https://i.imgur.com/ga1QedV.png

Jeszcze raz dziękuje za powyższą propozycję.

Przyjęłam założenie,że jeśli konto w Google tworzy się prawidłowo,
to zarówno kreator w TB, jak i w WLM2012 powinien utworzyć odpowiednie
konto w tych klientach bez problemu.
Niestety tak nie jest, w obu klientach TB i WLM2012 konto nie powstało
prawidłowo. W tej sytuacji przypuszczam, że robię coś źle albo czegoś
nie robię już podczas tworzenia konta w Google i próby z parametrami
wychodzącymi poza kreatorów kont nie mają sensu.
Na stronie https://imgur.com/a/7OLK40v umieściłam zrzuty z tworzenia
konta w Google i zmiany na POP oraz tworzenia na tej podstawie konta
przy pomocy kreatorów odpowiednio w TB i WLM2012.
Zrzuty 1-5 tworzenie konta w Google ze sprawdzeniem logowania i POP.
Zrzuty 6-9 konfiguracja istniejącego konta w TB
Zrzuty 10-15 dodanie istniejącego konta w WLM2012.
Na czerwono podkreśliłam wybraną operacje/opcję, z którą wychodzę z
danego okna. W czerwonej ramce zaznaczyłam ważne informacje.

Po tych wszystkich próbach chciałabym usunąć wszystkie założone konta
w Google, ale nie wiem jak to zrobić.

Pozdrawiam
Maria