Re: [WINNT] GMAIL - gdzie znaleźć dane do konfiguracji konta?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] GMAIL - gdzie znaleźć dane do konfiguracji konta?
From: "Grzegorz Niemirowski" <grzegorz@grzegorz.net>
Date: Wed, 22 Jul 2020 20:30:22 +0200
Maria <MD@comp.com> napisał(a):
W zrzuconym już oknie https://imgur.com/a/I70yBKI sam wyświetlił się mój adres. Naciskam więc Dalej. Wtedy pokazuje się to samo okno, z tym, że zamiast mojego adresu jest tam tekst "Adres e-mail lub telefon".
https://imgur.com/a/bLA14Ho
Można tak sobie wpisywać adres gmail lub numer telefonu, nie ma znaczenia, bo i tak pokaże się znowu to samo okno.
Dlatego kliknęłam na znajdowanie konta, bo już nic innego nie dało się
zrobić
Mam ciągle takie wrażenie, że coś jeszcze nie zostało ustawione albo zostało źle ustawione na etapie tworzenie konta w Google i dlatego wychodzą bzdury, podobnie jak przed zmianą na POP w Ustawieniach wczoraj.
Pozdrawiam
Maria

Nie wiem co to może być. Może jakiś błąd po stronie Google, może jakiś dodatek do przeglądarki coś blokuje, może antywirus. W każdym razie skoro wyskakuje to okno, to w TB jest wszystko dobrze.

--
Grzegorz Niemirowski
https://www.grzegorz.net/