Re: [WINNT] Przeglądarka pod ociężałą spasioną od wodotrysków kobyłę str

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeglądarka pod ociężałą spasioną od wodotrysków kobyłę stronę Youtube
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 05 Jul 2020 17:50:33 GMT
Witaj PiteR, 05 lip 2020 w news:XnsABF1BCC7D5B00PanElektronik@127.0.0.1
napisałeś/aś:

> in <news:5f020d03$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>

> No wiem czy trzeba osobno instalować czy BE instaluje je w komplecie.
> A wystarczy jedno w systemie z którego może korzystać kilka playerów.
>
> ma być w PATH systemu zadeklarowane gdzie ono jest na dysku.

no to z tego wynika, że muszę spróbować zainstalować YT-dl albo full
instalacje MPC.

> imho to wszystkie streamy są "odseparowane" dzwiek i obraz

"Most of MP4 streams on YouTube are now splitted into two streams - one
for video and one for audio. This is called DASH[...]As of November
2013 all "old" (video plus audio) formats below 1080p are still
available but formats greater or equal to 1080p available in a new
(splitted) mode only."

Skutkuje to tym, że jeśli użyję linka z IDM do jakiegoś video na YT, to
do 720p włącznie odtworzy mi to video w VLC, a jak użyję 1080p wzwyż,
to też zagra - ale bez dźwięku.