Re: [WINNT] Przeglądarka pod ociężałą spasioną od wodotrysków kobyłę str

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeglądarka pod ociężałą spasioną od wodotrysków kobyłę stronę Youtube
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 04 Jul 2020 08:31:00 GMT
Witaj PiteR, 03 lip 2020 w
news:XnsABEFE79FE214APanElektronik@127.0.0.1 napisałeś/aś:

> in <news:rdo71f$9is$1$ukenta@news.chmurka.net>

> To niezbyt wygodnie. U mnie taki sposób odpada.
>
> Pytam bo do okna MPC-HC.1.9.6 można wciągać linki z przeglądarki
> np z takiego okna listy filmików. Od razu rusza odtwarzanie yt.
>
> https://www.youtube.com/user/DrCassette/videos
>
> to ratuje sytuację.

Zaraz to MPCHC w końcu odtwarza YT? Mi się nie udało. Widzę, że jest
jakiś sposób przy użyciu spvtube
https://www.youtube.com/watch?v=rtc-x_s13sc
A do MPC BE mogę po porstu przeciągnąć film z przeglądarki i odpala -
bez żadnego wklejania linków.
Tylko nadal nie znam sposobu, żeby zew. palyer odtowrzył z głosem video
online powyżej 720p. To jest jakaś blokada z YT chyba.