Re: [WINNT] Przeglądarka pod ociężałą spasioną od wodotrysków kobyłę str

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Przeglądarka pod ociężałą spasioną od wodotrysków kobyłę stronę Youtube
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Fri, 03 Jul 2020 00:15:27 +0100
in <news:5efe16c3$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
user pueblo pisze tak:

> A nie wiem. Ostatnio go tutaj chyba zareklamowałeś, to ściągnałem
> portable i out of box nie umiał odtwarzać video online.

out of the box to nie działa

właśnie przetrenowałem sobie instalację

trzeba
1. dodać ścieżke do zmiennej PATH np ;F:\Programy\youtubedl\ (bez
youtube-dl.exe)
2. wypuścić MPC HC w świat w firewallu (być może tylko ruch lokalny do
połączenia z youtubedl)

fajnie to działa

w options advanced można sobie ograniczyć żeby nie wybierał rozdzielczości 4K
YDL max height 1080

MPC-HC (64-bit)

Build information:
    Version:            1.9.6 (0bd59bea7)