Re: [WINNT] Odzyskanie poczty na serwerze

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Odzyskanie poczty na serwerze
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 03 Jul 2020 08:47:42 GMT
Witaj Andrzej Kłos, 03 lip 2020 w news:rdmnho$jbf$1@news.icm.edu.pl
napisałeś/aś:

> No to może, ten incydent, nie mieć żadnego związku z TB

Pytanie jak działa TB? Czy nie zaznaczona opcja "pozostaw kopie na
serwerze" powoduje usuwanie pobranych emaili z serwera? Jeśli tak, to
moja wina. Jak pisałem, miałem zaznaczone pobieranie tylko nagłówków i
przez długi czas nic mi nie znikało z serwera.

> Ale POP3 nie synchronizuje poczty (komp-serwer), więc nie widzi
> katalogów na serwerze. W TB ściąga wyłącznie odebrane (nagłówki lub
> całość) i ew. daje polecenie "usuń" z serwera.

I właśnie dlatego teraz podejrzewam mój bład z ustawieniami TB - usunął
to do czego miał dostęp.