Re: [WINNT] Odzyskanie poczty na serwerze

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Odzyskanie poczty na serwerze
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 02 Jul 2020 19:44:04 GMT
Witaj Grzegorz Niemirowski, 02 lip 2020 w
news:5efe271d$0$523$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

> Chyba najlepiej jak się skontaktujesz i się sam przekonasz?
> Dyskutowanie na grupie niewiele wniesie. Chyba że to darmowe konto
> na jakimś onecie, wtedy oczywiście nie ma sensu sobie zawracać głowy
> bo i tak Cię oleją.

Ależ Grzegorzu, ja cię nie zmuszam do dyskusji. Może gdybym np.
niepoprawnie cytował, to chętniej być coś więcej napisał hehe.
Chciałem spróbować uzyskać jakiekolwiek informacje, bo nie wiem czy robić
sobie jakiekolwiek nadzieje. Owszem skontaktowałem się, zgłoszenie
przyjęte.