Re: [WINNT] Odzyskanie poczty na serwerze

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Odzyskanie poczty na serwerze
From: pueblo <nomail@nomail.pl>
Date: 02 Jul 2020 19:44:01 GMT
Witaj Andrzej Kłos, 02 lip 2020 w news:rdl8m9$ov7$1@news.icm.edu.pl
napisałeś/aś:

> Może z drugiej strony: co to znaczy, że e-maile zniknęły z odebranych?
> Nie robiłeś "porządkowania folderów"? Nie masz ustawionego automatu na
> "porządkowanie folderów"? To w TB mogą jeszcze być w Inbox-ie z flagą
> usunięte.

Miałem ustawione pobieranie tylko nagłówków - w ten sposób wiedziałem o
nowych emailach i sprawdzałem je przez www. Orange obsługuje tylko POP3,
a ja nie chciałem mieć kopii emaili lokalnie i teraz nic nie mam.
Zauważyłem że w TB nie miałem zaznaczonego "pozostaw kopie emaili na
serwerze"
Najdziwniejsze jest to, że to konto podpiąłem kilka tygodni temu, a
emaile wykasowało w ostatnim tygodniu.
Na www mam dużo folderów poczty, ale oprócz odebrane wszystkie całe. Inna
sprawa, że TB widzi przez POP3 tylko odebrane, wysłane, kosz.