Re: [WINNT] GMAIL - gdzie znaleźć dane do konfiguracji konta?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] GMAIL - gdzie znaleźć dane do konfiguracji konta?
From: Maria <MD@comp.com>
Date: Thu, 23 Jul 2020 14:25:54 +0200

Gdzieś pewnie jest jakiś błąd. Możliwe, że np. TB ma zachowane poświadczenia z czasu, gdy miałaś skonfigurowane uwierzytelnianie hasłem. Spróbuj to wyczyścić (Preferencje -> Bezpieczeństwo -> Hasła -> Zachowane hasła).
Zajrzałam do Narzędzia -> Konfiguracja kont i dla 2 dotychczasowych kont
mam jako Metodę uwierzytelniania "Hasło przesyłane otwartym tekstem",
a dla 1 dotychczasowego konta "Normalne hasło".
Zakładałam możliwość korzystania z konta gmail w TB równocześnie
z korzystaniem z dotychczasowych kont. Nie mogę więc wyczyścić tamtych haseł.
Ponadto nie widzę w menu TB wejścia do Preferencji.

Inna rzecz jaką wygooglałem to przełączenie user agenta:
It seems, that gmail fails authentication when it detects useragent of inbuilt thunderbird browser. The solution is to set"general.useragent.compatMode.firefox" property to true. This is done with config editor (Edit-Preferences-Advanced-General-Config Editor.)
W menu Edycja nie mam Preferencji.

Dziękuję Ci za szukanie w Internecie opisu przypadku taki jak mój.

Pozdrawiam
Maria