Re: [WINNT] GMAIL - gdzie znaleźć dane do konfiguracji konta?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] GMAIL - gdzie znaleźć dane do konfiguracji konta?
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Thu, 23 Jul 2020 13:11:47 +0100
in <news:XnsAC0192198D727PanElektronik@127.0.0.1>
user PiteR pisze tak:

> wymaga
>
> Napisałem o tym w pierwszym poście.
>
> Potem Google będzie nas molestować żeby może jeszcze
> przemyśleć ten krok i wrócić do zrytego interfejsu www
> i katować się w nim goglowym debilnym pomysłem na obsługę emaili.

o właśnie mnie nęka

Help strengthen the security of your Google Account
Turn off less secure access.

Your personal information is vulnerable because you allow apps &
devices to access your account in a less secure way. Turn off this
type of access and see other personalized security recommendations
in the Security Checkup

Take action!

Kiedyś ludziska używali emaila i było dobrze.
Mam pomysła odwiązać gmail od konta Google które chce
nam organizować każdy aspekt życia.

--
Piter

Adam i Ewa zostali wypędzeni z raju