Re: [WINNT] GMAIL - jak usunąć swoje konto gmail w Google?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] GMAIL - jak usunąć swoje konto gmail w Google?
From: Maria <MD@comp.com>
Date: Thu, 23 Jul 2020 19:54:46 +0200
Po próbach dyskutowanych wcześniej w tym wątku mam w sumie 4 konta gmail
w Google. Służyły mi one do testowania i 3 z nich są niepotrzebne.
Już je usunęłam z klientów poczty, ale nie wiem jak usunąć z Google.
Na listach są tam również testowo wysyłane pliki. Chcę to wszystko
usunąć.
Szukałam w Internecie i wg znalezionych informacji powinnam w panelu
użytkownika po lewej stronie kliknąć Dane i personalizacja.Niczego takiego nie widze, nie tylko po lewej stronie.

Czy ktoś mógłby podpowiedzieć jak to zrobić?

Pozdrawiam
Maria