Re: [WINNT] Ile bierzecie za wgranie Win10 w firmie?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Ile bierzecie za wgranie Win10 w firmie?
From: "ggs" <ggs_@_konto.pl>
Date: Mon, 8 Jun 2020 23:21:26 +0200
"Poldek" <pugilares@interia.eu> wrote in message
news:rb90v9$14li$2@gioia.aioe.org...

> A Windows 8.1 też jest be?

Niekoniecznie ,  taka akcja debilnego "nowoczesnego upgradu" bedącego nową
instalacją z przywracaniem (w teorii) poprzednich ustawien miała tu całe
szczęscie miejsce tylko raz  - 8->>8.1.
Jednakże po tym zabiegu 8. 1 sie trzyma sensownie.

W 10-tce niestety polubiono w MS bardzo ten mechanizm jako przewspaniały
tłumaczac to jak zwykle rzecz jasna dobrem użytkownika. I tu doskonale rozumiem
irytację Irokeza.

W firmach gdzie w odróżnieniu od przecietnych domowych komputerów jest cos
więcej  niż tylko LibreOffice , zdjęcia , fejsbuk i internet takie kwiatki
związane z upgradem Windowsów potrafią napsuć krwi i zmarnowac mnóstwo czasu.