Re: [WINNT] Ile bierzecie za wgranie Win10 w firmie?

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Ile bierzecie za wgranie Win10 w firmie?
From: z <z@z.pl>
Date: Thu, 4 Jun 2020 08:41:40 +0200
W dniu 2020-06-03 o 22:25, Poldek pisze:
A Windows 8.1 też jest be?

Używam w domu. Jestem zadowolony. Jest stabilnie a w przypadku nowych płyt głównych to rozsądne wyjście. Nie wiem co napisać. Działa.

Natomiast laptop z którego piszę W10 wielokrotnie opisywałem też na tej grupie.

Syn też 8.1 Czasem coś tam marudzi ale on to GRA.

Przy kupowaniu kompa kilka lat temu uparł się na 8.1. Ja marudziłem że i tak to to samo a nowsze będzie lepsze.
On miał rację. Nie ja ;-)