Re: [WINNT] programy a UAC

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] programy a UAC
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Mon, 08 Jun 2020 13:14:20 +0100
in <news:5ede26f8$0$553$65785112@news.neostrada.pl>
user pueblo pisze tak:

> A co robiłeś? Instalowałeś coś świadomie?

Tak. Drivery instalowałem do nowego kompa. Uruchomiłbym stary zamiast
najnowszy. Pewnie by się nic nie stało ale po co.

> A poza tym - czy kiedykolwiek UAC zareagował na jakiś syf?
> Działasz na adminie?

Nie wiem czy działam na adminie ;) Ja się nie znam dlatego pytam.
Zagadnienie praw dostępu i ownerstwa nie jest dla mnie do końca jasne
;)

Jest jeden user Piter member of Administrators. Każda instalacja,
skojarzenie rozszerzenia z programem, przeglądanie win2 na dysku D lub
procesów w Process Explorer wymaga ode mnie Run as Administrator.

Syfów to ja niespotykam na szczęście. Jeden raz w historii zaraziłem
kompa przez Operę i włączoną Javę z reklamy kasyna. O tego czasu mam
tylko uparte kasowanie mi aplikacji w stylu ytdown lub NirSoft.

--
Piter

człowiek chciał być królem planety
więc matka natura dała mu koronę