Re: [WINNT] win81 non unicode programs [solved]

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] win81 non unicode programs [solved]
From: PiteR <email@fauszywy.pl>
Date: Thu, 21 May 2020 02:00:05 +0100
in <news:XnsABC3DA6784BD5PanElektronik@127.0.0.1>
user PiteR pisze tak:

> tylko się nie denerwuj, że nie nadążam ;)
>
> tak podejrzewałem, że zawiera tylko jedną stronę kodową doczytałem
> tu https://www.ghisler.ch/board/viewtopic.php?t=45290
>
> a taki MS Sans Serif w dobrej stronie kodowej jest obecny w
> systemie? czy nie zainstalował sie w ogole bo instalowałem
> angielski win? czy plik fontu różni sie nazwą zależnie od strony
> kodowej?

znalazłem rozwiązanie przez porownanie rejestru kompa dobrego w81x64 ze złym
w81x64.

1. zainstalowałem ponownie fonty sserifee.fon i sseriffe.fon
2. w C:\Windows\Fonts pojawiły się ich duplikaty sserifee_0.fon i
sseriffe_0.fon (policzyłem md5)
3. w rejestrze pojawiły się dwa dodatkowe wpisy, zmieniłem je na sserifee.fon i
sseriffe.fon
4. z C:\Windows\Fonts wykasowałem sserifee_0.fon i sseriffe_0.fon
5. to samo zrobiłem dla w10x64

włala

http://piterpro.private.pl/img/non_unicode_ms_sans_serif.jpg

--